ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: wymyślić sesję szkoleniową dot. komunikacji niewerbalnej na fundamencie oglądania fragmentów z wybranego z poniższych filmów:
Drzewo życia; Terrence Malick
Przypadek Pekosińskiego ; Grzegorz Królikiewicz, Korowód; Jerzy Stuhr
Born Dead; Jacek Bławut
Suplement; Krzysztof Zanussi, Godziny szczytu 3; Brett Ratner
Spragnieni miłości; Kar Wai Wong
Czarownice z Salem; Nicholas Hytner, To; Tommy Lee Wallace
Piętno śmierci; Akira Kurosawa, Mucha; David Cronenberg
American Beauty; Sam Mendes
Stygmaty; Rupert Wainwright, The Grudge – Klątwa; Takashi Shimizu
Dziennik Bridget Jones; Sharon Maguire
Statek widmo; Steve Beck
SYMULACJA NR 3: wymyślić muzyczną grę team building na koncepcji teledysku do wybranego z poniższych utworów muzycznych:
Moody Blues, The, Days Of Future Passed, Armia, Legenda
Mad Season, Aboce, Collage, Baśnie, Godflesh, Streetcleaner
Led Zeppelin, Physical Graffiti, Depeche Mode, Ultra, Sting, …Nothing Like The Sun
Nine Inch Nails, Fragile
ZAGADNIENIE NR 3: – Kwestia zrozumiałego wyrażania niejasnych poleceń. Stworzyć trafną do grupy uczniów podstawówki zasadę łykania dowolnej zznajdujących się na naszej liście medykamentów:
134.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – kwas mykofenolowy i jego pochodne
82.5, Kortykosteroidy do stosowania ogólnego – glukokortykoidy do podawania doustnego – prednison
187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne
185.0, Leki psychoanaleptyczne – metylfenidat, atomoksetyna
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone