ĆWICZENIE NR 1: wymyślić moduł edukacyjny dot. rozwiazywania konfliktów na podstawie oglądania krótkich scen z jednego z następujących filmów:
13 Tzameti; Géla Babluani
Budapeszteńskie opowieści; István Szabó, Genua. Włoskie lato; Michael Winterbottom
Proces Joanny d’Arc; Robert Bresson
Butelki zwrotne; Jan Svěrák, Szyfry; Wojciech Has
Magnolia; Paul Thomas Anderson
Femme Fatale; Brian De Palma, Biała sukienka; Michał Kwieciński
Metro; Luc Besson, Kruk; Alex Proyas
Gulczas, a jak myślisz?; Jerzy Gruza
Niejaki Joe; John Pasquin, Kolekcjoner kości; Phillip Noyce
Piąty element; Luc Besson
13 duchów; William Castle
SYMULACJA NR 3: opracować muzyczną grę team building na bazie teledysku do wybranego z poniższych przebojów:
Foxx, John, The Garden, Houk, Generation X
Dead Can Dance, Into The Labyrinth, Bielizna, Prywatne życie kasjerki PKP, Pulp, Different Class
Beatles, The, Sgt. Pepper’s Lonely Heart’s Club Band, AC/DC, Highway To Hell, Sting, …Nothing Like The Sun
Blitzkrieg, Holding The Gun
PROBLEM NR 3: – Umiejętność intuicyjnego przedstawiania skomplikowanych informacji. Stworzyć trafną do grupy uczniów podstawówki procedurę łykania jednej zponiższych leków:
12.2, Leki przeciwzapalne działajace na jelita – mesalazyna – produkty do stosowania doodbytniczego – stałe postacie farmaceutyczne
72.0, Leki hormonalne do podawania doustnego, zawierające cyproteron, etynyloestradiol, lewonorgestrel lub medroksyprogesteron
152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
156.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – fenytoina
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
161.2, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – kwas walproinowy i jego sole – postacie farmaceutyczne o przedłużonym uwalnianiu