Zawiadamiamy że na programie Trening Kreatywny i Gry Eksperymentalne rekomenduje się prezentowane na niniejszej liście tezy do prezentacji zaliczeniowej:
symulacja językowa : „Atrakcyjność turystyczna Pojezierza Augustowskiego” i „Analiza powieści psychologicznejna przykladzie „Zbrodni i kary” Fiodora Dostojewskiego”
gra słownikowa – „Przestępczość komputerowa w Polsce” oraz „Armia Krajowa w Wielkopolsce. Mikrohistoria w Konfrontacji z historiografią”
gra lingwistyczna : „Problematyka społeczna w powieściach antyutopijnych G. Orwella, A Huxlega i E Zamiatina” i Logistyczne Symulacje Biznesowe i „Awans społeczny w dziewiętnastowiecznej Francji na podstawie powieści „Czerwone i czarne” Stendhala”
zabawa kreatywna : „Komunikacja psychiki, ducha i materii. Oblicza naszej duchowości i transgresje kulturowe wspołczesnej Europy” i „Kreowanie wizerunku femme fatale w literaturze europejskiej”
zabawa strategiczna : „Feminizm i proza kościelna w dwudziestoleciu międzywojennym” i „Stosunki polsko-ukraińskie w XX i XXI wieku”
symulacja słownikowa : „Kulturowe uwarunkowania rozwoju turystyki w powiecie lubartowskim” oraz „Stereotypy niemiecko-polskie”
zabawa strategiczna – „Obraz Aleksandra Wielkiego w filmie Aleksander Oliwiera Stone’a” i „Zwycięzcy czy przegrani ? Językowe obrazy polskiej drużyny piłkarskiej na Mundialu 2006”
symulacja menedżerska – „”Lalka” Bolesław Prusa jako powieść o mieście” oraz „Oddziaływanie Collegium Europaeum Gnesnense na Gniezno i region”
symulacja językowa – „You Tube jako nowe zjawisko agresji. Medioznawcze formy zjawiska” i „Ataki terrorystyczne na Duhrowce (2002), w Biesłanie (2004) i Moskwie (2010) na łamach „Newsweeka Polska” i „Polityki””