Zawiadamiamy że na kursie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Integracyjne akceptuje się tu przedstawione problemy do egzaminu:
zabawa kreatywna – „Kobieta, mężczyzna i płeć w twórczości Pedro Almodóvara” i „Sytuacja społeczno-zawodowa kobiet w środowisku wiejskim na modelu gminy Łubowa”
gra zespołowa – „Obraz Holocaustu w kinie europejskim” oraz „Stan i perspektywy rozwoju Ziemi Parczewskiej”
zabawa kreatywna : „ETA-od manifestu intelektualistów po działalność terrorystyczną” oraz Symulacje Szkoleniowe Napisane Dla Kierowników Projektów i „Przetwarzanie i Analiza obrazów z kamery terahercowej”
gra komunikacyjna : „Techniczne możliwości wędrówek śladami Adama Mickiewicza po Wielkopolsce. Wielkopolska południowa” oraz „Dzieło Alberta Camusa. Filozoficzne interpretacje życia”
zabawa edukacyjna : „Public relations instytucji użyteczności publicznej wobec wizerunku Policji i działań informacyjno pracowych komendy Głównej Policji” i „Parametryzacja układów czujników światłowodowych w aspekcie optymalizacji parametrów detekcyjnych”
symulacja słownikowa : „Czarny wrzesień i masakra w Monachium. Zbrodnia podczas świętego pokoju” i „Polisemiotyczność reklamy Poczty Polskiej”
zabawa zespołowa : „Weryfikacja wpływu parametrów detektora APD na jakość toru odbiorczego układu teledetekcyjnego” oraz „Przez Dziką Europę oczami Harrego de Windt’a”
zabawa zespołowa – „Zakonnik Dusana w świetle aktów prawnych Macedonii, Polski i Unii Europejskiej” oraz „Komunikacja międzykulturowa w stosunkach polsko-ukraińskich na terenie Rzeczpospolitej”
symulacja decyzyjna – „Źródła i znaczenie fantastyki w twórczości Adama Mickiewicza (na przykładzie II cz. Dziadów)” oraz „Recepcja dzieł Eliota w Polsce w latach 1945-1985”