Zawiadamiamy iż na programie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Umiejętnościowe zalecamy nizej wymienione tematy do superwizji końcowej:
zabawa językowa : „Powstanie Warszawskie we wspomnieniach i filmach” i „Śląski regionalizm w przekazie medialnym”
zabawa strategiczna : „Kobiety wampiryczne w literaturze pięknej okresu romantyzmu” oraz „Projekt obozu młodzieżowego z elementami surviwalu”
gra strategiczna : „Kult świetego Jana Nepomucena w Polsce w Wielkopolsce” i Symulacje Szkoleniowe i „Współczesny terroryzm”
zabawa kreatywna – „Zło w internecie z perspektywy katolickiej teologii moralnej” oraz „Wyznaczanie wpływu promieniowania tła na wyniki pomiarów temperatury kamerami termowizyjnymi”
gra decyzyjna – „William Wallace (1272-1305). Bohater narodowy Szkotów czy banita” oraz „Globalizacja szanse i zagrożenia dla wspólnego świata”
gra edukacyjna : „Subkultury młodzieżowe w Gnieźnie ” i „Upadek znaczenia rodziny ukazany w szwedzkiej kinematografii”
gra kreatywna : „Wątki apokryficzne w powieści Mistrz i Malgorzata Michała Bułhakowa” oraz „Wizerunek kobiety w internetowych anonsach towarzyskich”
symulacja lingwistyczna – „Mistyka gór w katolicyźmie polskim” i „Emancypacja kobiet w prasie poznańskiej na przełomie XIX i XX wieku”
zabawa edukacyjna : „Motyw śmierci i przemijania w „Brzezinie” i „Pannach z Wilka” – iwaszkiewiczowskie adaptacje Andrzeja Wajdy” i „Drukarskie wedrówki. Działalność polskich typografów za granicą w XV i Xvi wieku”